Casanova

Hej hopp! Det blev inte mycket bloggande igår. Jag hade tänkt att få gjort en del men det blev inte så. Ingen träning och jag såg inte på lördagens avsnitt av Downton Abbey som jag missade eftersom jag var på kalas. Men träffade min bror igår. Fick hjälpa till att raka bort småhår i nacken :P
Det har jag aldrig gjort förut så jag hoppas att jag gjorde rätt och att det blev bra :) Det blev myskväll igår. Jag gjorde fläskotletter och vi såg på Casanova, för den hade Albin inte sett men som tur var tyckte han att det var rolig. Yay! :) Jag kände mig så romantisk och 1700-talsaktig igår :P

Idag har vi haft en mattläggare här (bloggar om det snart) och nu ska jag se på Downton Abbey, torsdagens avsnitt av Stylisterna och det som släpptes idag (Stylisterna igen alltså). Och så blir det träning, eftersom jag missade det igår.
Skriver snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0