Alla Hjärtans Dag

Jag funderade lite på Alla Hjärtans Dag som är om mindre än en vecka. Det finns massor av fina kläder och annat man kan ha på sig för att göra sig extra fin för sin älskade. Tänkte bara tipsa lite :)



Från vänster till höger:
  • Asos, 348 kr (ASOS Heart Print Dress)
  • Gina Tricot, 99 kr (Juliette Top)
  • Asos, 255 kr (Suzy Smith Hart Ruffel Bag)
  • Asos, 1009 kr (J.W. Anderson Hand Embroidered Heart T-shirt)
  • Asos, 893 kr (Vivianne Westwood Anglomania for Melissa Heart Front Heeled Sling Back Shoes)
  • Asos, 46 kr (ASOS Multi Coloured Heart Sunglasses)
  • Gina Tricot, 39 kr (Katie L´amore hipster)
  • H&M, 499 kr (Bolero)
  • Asos, 116 kr (ASOS Heart Suspender Sheer Tights)
  • Asos, 414 kr (Elle Macpherson Intimates Boudoir Applique Heart Contour Bra)
  • H&M, 79:50 kr (Vit/polaroid t-shirt, Divided)
  • Forever 21, 19:80£ (+ frakt)(Live to love pullover)
Det var min lilla lista det! :) Hoppas ni tyckte att något var så fint så ni ger er ut på jakt efter det! :)
Nu ska jag se klart Devil wears Prada som jag inte hann i söndags. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad söta saker.=) Ah trist, har tyvärr massor med klänningar som aldrig kommer till användning eftersom jag inte har någonstanns att använda dem.

2011-02-08 @ 22:07:54
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0