Alla Hjärtans Dag

Gomorron!
Hoppas ni blev väckta på ett fint sätt idag! :)
Söte Albin låg och tittade på mig när jag vaknade vid åtta men jag tyckte det var för tidigt att vakna, så jag sov till nio istället och då låg han fortfarande och tittade på mig :P Lite kul men gulligt.
Av mig fick han ett kort och en serie som han älskar! Han höll på att köpa den häromdagen men jag fick hindra honom, så han visste tyvärr vad han skulle få men han gillar den inte mindre för det som tur är. :)


Jag gillar ju också serien, så jag är också glad :)


Jag fick marsipan! :) Jag gillar't! <3

Jag hade fått ett par hörlurar också, men de passade inte så vi ska till stan och byta idag. Men det var väldigt fina hörlurar iaf. Lila. :) Han känner mig bra ändå.
Idag är jag ledig som sagt. Slappardag kanske, men vi ska in till stan för lite ärenden. Och ikväll blir det thaimat! Mums. :) Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Fina presenter.=) Hittar ni på något roligt ikväll?

2011-02-14 @ 19:27:09
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0