8 februari

Idag är det jobb och jag känner mig lite seg och lite stressad. Behöver inte gå förrän om ungefär 10 minuter men har en blogg kvar att läsa :P
Och så skulle jag blogga ett litet inlägg här också, tänkte jag.
Min dator är fortfarande dum men jag ska försöka få hit min bror nu i veckan, han är bra på datorer. Han brukade bygga sina egna när han var tonåringen och nördig :) Och om han kommer hit kan jag passa hans lille vovve! Dubbelscore! :)

Jobb idag alltså, och har inga tidsinställda inlägg så om jag inte bloggar från mobilen så får ni snällt vänta tills jag kommer hem vid sju-tiden.
Hoppas att ni får en jättefin dag! Kom ihåg att krama varandra mycket :) Och le! :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Han är fortfarande nördig :P

2011-02-08 @ 18:13:40
URL: http://aswedeinitaly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0