127 hours



Filmen igår var bra!
Den handlar om Aron som är lite av en ensamvarg som klättrar massor och är lite för självsäker på vad han klarar av. En klättring går fel och hans hand fastnar under en sten. I fem dagar sitter Aron fast, försöker komma loss, spelar in medelanden till sin familj och är bestämd att han ska överleva.

Det var några starka scener men den är klart sevärd. När jag inte tittade för det var för mycket blod eller annat äckligt kollade jag på publiken. Det var lite kul att se att de inte heller klarade av att titta.
Regissören var samma som gjorde Slumdog Millionaire och jag gillar hans sätt att filma. Musiken valdes av samme man som valde musiken till samma film ovan, och det gillade jag också. Det passade väldigt bra in.
Men det är nog inte en film jag kommer köpa när den släpps :) Och kommer nog inte se om den någon annan gång heller. Men klart sevärd.

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, den där vill jag se! Kul att du tyckte om den :)

2011-02-05 @ 17:32:51
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0