Väntar på min julklänning...

Igår skulle den kommit hem till mig men eftersom vi inte har någon portkod kunde de inte lämna ut den. Varför ringde de inte på, kan jag undra. Men jag tror avin kommer idag, så jag får gå och hämta ut den efter jobbet.
Hittade nämligen en jättefin klänning hos Asos, men jag behövde en större storlek så fick returnera den och beställa en större. Lite stressigt eftersom jag vill ha den på julafton, så jag hoppas avin kommer idag :P


Den är superfin och figurkramande. Förhoppningsvis är den större storleken mer passande för min kropp :)

Älskar färgen, lite smultronröd. Och materialet är härligt! Har alla fixat sina juloutfits? I hope so. :)

Kommentarer
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

oj jag glömde trycka...nu har jag lagt till dej :D

hardu lagt till mig? (:

kramis

2011-12-22 @ 20:27:04
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0