Torsdag

Jag gick upp lite innan klockan ringde. Vaknade av att jag drömde att jag blev jagad av zombies. Så jag tänkte att det var lika bra att gå upp eftersom jag inte ville blunda och drömma mer om dem :P Just nu är det typ becksvart ute, himla trist :( Man känner sig inte direkt pigg och på topp när det inte ens är lite ljust. Aja, snart ska jag till skolan, ska bara fixa håret.
Det kommer upp två inlägg under dagen, som sagt, så det blir inte alltför tomt. När jag kommer hem ska jag nog softa lite, är ledig imorgon. Om jag inte ska plugga till tentan i januari förstås. Eller jobba på hemtentan som ska in, också i januari någon gång. Om vi får reda på vad vi ska göra. Annars tänker jag bara ligga i soffan och ta det lugnt! :)
Men vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv., oj jobbigt att sova lite.. Men skönt att de blev bättre sen :) kram

2011-12-15 @ 10:17:13
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; Den är grym :D

okej, lycka till!

2011-12-15 @ 11:28:55
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0