Sista dagen på året

Imorgon är det ett nytt år, spännande! :) Det har hänt en del detta året. Jag har gift mig (<3) och dessutom börjat plugga och det ska jag göra i tre eller fyra år. Åkte till Venedig på bröllopsresa, det var min första resa med Albin utomlands (jag räknar inte med Danmark :P).
Min morfar dog, och det har varit en del begravningar i år, vilket är jättetrist men jag försöker bara tänka på de trevliga minnen jag har av folk, det känns bättre.
Nu ska jag gå och äta frukost. Jag kommer komma in med en outfit senare men vet inte hur mycket jag kommer blogga annars idag.
Men jag hoppas att ni får en himla fin dag och kväll och natt!


Bild från förra årets nyår, tror jag :P Vi hade en hemmakväll med filmer och godis, det var himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0