Nya smyckeskrinet

Igår pyntade jag till det i mitt lilla skrin, och det blev så fint, så fint :) Tycker iaf jag.
Ni kan också få tycka till om ni vill det :P Såhär blev det!


Nu har jag fixat som attan!


Den första hemliga lådan innehåller min fina blomring från Gina Tricot.


Den andra hemliga lådan innehåller lite örhängen.


Och den tredje hemliga lådan innehåller... En till låda!


Fast där har jag inte riktigt bestämt vad jag ska ha än, men jag skaffar/har väl fler smycken :P Men än sålänge får min lilla Sonia Rykiel för H&M-brosch bo där ensam.


Min fina Versace för H&M-ring fick också vara med.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad fint det blev.=) Måste också skaffa ett ordentligt smyckeskrin.

2011-12-28 @ 21:33:14
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0