Ny reaklänning



Igår var jag ju i Nordstan och shoppade och kollade runt med min kusin. Det var äckligt mycket folk där. Folk som vill byta saker och folk som har fått presentkort i julklapp, som vi då. :)
Det stod en vakt vid MQ som släppte in folk när det gick ut folk för det var så mycket folk i butiken. Scary.
Anyways, jag hittade denna hos H&M för 150 kr och jag köpte den med mitt presentkort. :) Köpte en klänning och en tröja också men de ska jag returnera idag för jag provade dem inte igår och de var inte så snygga som jag trodde :P Så bort med dem, får tillbaks lite tillgodo.
Denna gillade jag iaf, roströd sak. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0