New Hope

Albin och jag har ätit indiskt och tittat på fjärde Star Wars-filmen. Jag fick samlingsboxen på bluray i julklapp av min fina mormor så jag har bestämt att vi ska se en film typ varje kväll :) Eller ja, på fredag går inte, för då är vi på Operan och på lördag går det inte heller för då är det nyår och vi är på fest.
Men på nyårsdagen kanske :) Vi får se.
Men det är kul att se dem igen och Albin har inte sett alla så det är kul att visa dem för honom. Så imorgon hoppas jag vi ska se på Empire strikes back.
Jag ser dem nämligen i den "rätta" ordningen, när de gjordes. Fjärde först, sedan femte, sjätte, första, andra och sist tredje. Det är så det är ;)
Nu ska jag krypa ner under täcket och vila mig lite, imorgon tänker jag gå och kika lite på MQs rea och sedan plugga. Och kanske diska lite. Det blir mycket disk så himla fort!
Blir så trött på det. :/
Men vi hörs imorgon igen, sov gott!


Mark Hamill, Carrie Fisher och Harrison Ford. :)

Kommentarer
Postat av: Finnåkers största Hästblogg - Emelie

tack så mycket! :-)

2011-12-28 @ 23:31:53
URL: http://finnakersryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0