Morning!

Fredag idag, härligt!
Är ledig också, så ännu mer härligt :) Även fast jag vaknade med ont i halsen, jäkla skit. Ska man aldrig bli frisk? Får ju det extra jobbigt om jag blir förkyld liksom, kan inte skynda mig till bussen för då blir jag anfådd och hostig och astmaig. Blä.
Men idag ska jag vara inne, det är regn och tråkväder ute så jag tänker inte röra mig utanför lägenheten idag! Planer: plugga, se någon film, städa garderoben och läsa modetidningar.
Tycker att det är låter förträffligt! :)
Kommer in senare med inlägg om vad jag fick igår! Ciao!


Idag hade det varit mysigt att ha den lille vovven på besök! Fast då hade jag förstås varit tvungen att gå ut... :P Men det kan man stå ut med när man har en sån här gullhund hos sig! :)

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

underbart med fredag :)

2011-12-09 @ 10:30:58
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: emma

Söööööt!

Det är bara bra med mig! puss!

2011-12-09 @ 11:56:52
URL: http://emmahallbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0