Mörkt

Nu är det becksvart ute och det är kanske dags att sova? Iaf lägga sig i sängen och läsa lite.
Hinner inte läsa så mycket nu, det känns lite tråkigt. Har en del böcker jag vill läsa klart men det blir kanske i jul. Eller kanske inte eftersom vi ska ha en tenta strax efter nyår... :C Men men, kunde varit värre. På vägen till och från skolan läser jag mina modetidningar som jag också ligger efter med.
Det är lite enklare än böcker men jag har inte råd att köpa så mycket kläder så det är väl sådär kul att kika på snygga kläder som man inte kan köpa ändå :P
Nej, nu ska jag inte klaga längre, nu ska jag sova!
Hörs imorgon innan jag sticker till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0