Luciamorgon

Förlåt för jag inte bloggar förrän nu! Vi var på Luciamorgon på jobbet och det var riktigt mysigt och jag åt en saffranslussekatt och drack julmust och hade det trevligt. Sedan har vi fixat lite julklappar, ordnat medicin åt mig och nu har vi även ätit lunch också.
Har precis fått reda på betyget till en hemtenta och jag fick VG på den! Så glad!
Tack vare Albin, annars hade det nog inte gått lika bra. :)
Men det känns riktigt bra. Hoppas bara på att salstentan imorgon går bra, att jag åtminstone får godkänt.
Nu måste jag plugga lite! Har några inlägg som dyker upp under dagen, så have fun! :)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Mysigt att fira lite lucia.=)

2011-12-13 @ 13:22:28
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Kashaya

Nej inget firande än, vi tar det när min man kommer hem från jobbet.

2011-12-13 @ 14:37:49
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej! Jätte fin blogg! Det är så att jag gärna vill bli en sångerska och jag kämpar hårt för att bli det. Jag håller på att skriva låtar och undrar om du kunde hjälpa mig med att sprida min blogg med kärlek till folk! Det skulle betyda så himla mycket för att sjunga är det bästa jag vet. Tack så mycket kram! :)

2011-12-13 @ 17:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0