Julpyssel

Nu börjar det kännas lite mer jul, även fast vädret förstör all myskänsla :P Det är nästan läskigt att sitta här inne utan musik eller tv:n på och höra hur det blåser och fönstrena skallrar och massa saker blåser omkull utanför... Creepy. Anyways, jag har kommit en bit på vägen till julafton iaf, känns skönt!


Våra klappar under granen! Har bara tre stycken kvar, är riktigt nöjd!


Alla julkorten är skrivna och frimärkena är på och väntar bara på att vi ska posta dem innan 16:e.


Vi har pyntat med en slinga på balkongen och det är mysigt när det är mörkt men i detta vädret, när det bara blåser och regnar så blir det inte mysigt alls. :( Suck.

Det känns iaf som att jag är förberedd för julen. Jag ska jobba dagarna innan julafton och då är det skönt att veta att allt är fixat och man behöver inte oroa sig för att ha glömt någon på julafton.
Superskönt! Och julkorten är skrivna, de ska bara postas, också riktigt skönt. Lägger nog upp en bild imorgon på de två tidigare årens julkort så får ni se hur det har sett ut innan. :)
Årets är också lite knasigt, som det brukar vara i detta hushållet.
Nej, nu ska jag krypa ner under filten och hoppas på att regnrusket försvinner bort och det kommer mysig snö (som inte blir slask!) tills imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0