Julklänning

Jag fick en klänning hem igår, från MQs internetshop. Har inte testat den innan men det funkade rätt bra. Jag hittade en fin sammetsklänning från Bondelid som jag klickade hem och som passar bra och jag tror det är en perfekt julklänning! :)


Det var himla svårt att ta kort på den, för den är så svart och det var mörkt ute när jag fotade. Ljuset i rummet kanske inte är så bra heller.


Älskar spetsen på underklänningen också! Är så glad att jag hittade denna för jag äger inget annat i sammet.


BL står det på ryggen.

Har ni hittat någon julklänning än? Det är kanske inte så bråttom eller ens viktigt men jag tycker att det är kul att se fin ut när man samlas bland släkten. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha lite kul(: har inte sett alla filmer men många;D men ser inte mkt filmer från längre bak efter 2000 talet(; haha . Jag kollar mest dem nya:D

Vilken linje går du ?på högskolan alltså:P

2011-12-07 @ 21:41:47
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0