I skolan

Nu sitter jag i skolan och ska ha en övning i datorsalen om en halvtimme. Egentligen ska jag ha den övningen imorgon men jag orkar inte åka hit både idag och imorgon så jag stannar och smiter in på den andra gruppens övningstid, det är nog helt okej :) Så slipper jag gå hemifrån imorgon och kan ta det lugnt i myskläderna! :)
Föreläsningen var lite tråkig, höll på att somna. Men men.. :P
Nu ska jag nog kika runt på lite olika bloggar innan vi börjar. Hoppas alla har en fin torsdag och att det inte regnar på er! (Det regnar här, såklart, vi är ju i Borås!)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Nej det är ju förstås sant, kul att ha alla klappar kvar att öppna på julafton också

2011-12-15 @ 13:16:55
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; jaha, hoppas du får ett kanon lov då :D

2011-12-15 @ 13:20:03
URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0