Helslut

Hej och hå, är helt slut efter dagen. Vet inte riktigt hur jag ska orka jobba imorgon också men det funkar säkert, får komma ihåg att dricka vatten och att sitta lite ner ibland. :)
Imorgon ska mamma vara snäll och köra och hjälpa mig hämta ut mitt paket, för det ska inte hämtas där jag brukar hämta mina paket - på Hemköp utan på Postens företagscenter. Har ingen aning om var det ligger så mamma är snäll och skjutsar mig så jag hinner hämta ut det innan jag börjar jobba.
Men men, nu ska jag sova lite. Vi hörs imorgon, har inte skrivit fler inlägg så imorgon är det nog tomt, men känner att jag inte orkar lägga massa energi på bloggen, jag vill hellre ta det lugnt och vara med min man (!) och släkt och vänner. Men vi hörs nog imorgon iaf!


Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Åhh detsamma raring! :) kram

2011-12-22 @ 23:13:52
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0