Här igen

Hello och god jul i efterskott!
Det var skönt med en liten paus. Men nu äår jag här igen och ska försöka blogga som vanligt. Fast måste komma ihåg att tentaplugga...! Anyways, hade en väldigt trevlig julafton igår men man blev lite trött av all mat och att det var så mycket folk överallt. Dock trevligt :)
Imorgon ska jag tvätta och sedan kika runt lite i affärer med kusin Cajsa, jag fick lite presentkort och det kan vara smart att använda dem snart när det är mellandagsrea. Det gjorde jag förra året och fick mycket mer för "pengarna" än vad jag hade fått om det inte hade varit rea.
Men men.
Jag ska försöka fixa lite kort från julafton och visa imorgon men nu ska jag gå och lägga mig. Är helt slut. Tror att det är för det har varit så mycket som händer, men imorgon ska det nog övergå till det normala.
Hoppas ni har haft en trevlig julhelg så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0