God morgon!

Idag är det torsdag och jag har en föreläsning. Det är fint väder och jag ska passa på att slänga lite skräp till återvinningen på väg till spårisen. Det är så stökigt här hemma :P
Anyways, jag har inte jättemycket mer inplanerat för idag. Ska slänga lite mer skräp när jag kommer hem och gå och byta en klänning. Och kanske köpa en till julklapp, en kompispresent. Vi ska köpa något för ungefär 50 kr och så "spelar" man om dem, så att alla får något litet och fint. :)
Känns skönt och mindre stressigt, annars brukar man behöva flänga runt och hitta perfekta julklapparna till alla kompisar.
Jag funderar på att städa en garderob idag också. Mina klänningar trängs och det finns ingen plats så jag funderar på att möblera om lite. Men det får vi ta sen!
Jag har inte förberett några inlägg men det dyker nog upp ett här i eftermiddag ska ni se. :)
Ha en fin dag så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0