God lördagsmorgon på er

Det ser ut som att det regnar ute, lite trist början på dagen. Men men, jag ska ju ändå vara inne större delen av dagen så det gör inget.
Igår fick vi gäster typ vid åtta och vi kikade lite på På Spåret men pratade mest. Sedan såg vi Derren Brown och efter det Graham Norton som gick i repris. Och vi spelade Galenpanna :) Jättekul kväll, verkligen!
Vi gick inte och la oss förrän typ ett. Kanske lite sent men jag är rätt pigg idag iaf :)
Idag blir det alltså att jobba till fyra och senare på kvällen (vid sju) blir det tjejmiddag, det ska också bli himla kul. :)
Det kommer nog dyka upp något inlägg eller två under dagen, så håll utkik! ;)
Annars får ni ha en riktigt fin lördag så hörs vi later!


Nu ska jag pälsa på mig så jag slipper bli blöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0