Fina ballerinas och andra skor

Just nu har Asos.com 40% rabatt på väldigt mycket skor! Jag hittade några fina :)


Dessa kan bli dina (eller mina!) för enbart 215 kr. Perfekt till julklänningen eller nyårsoutfiten!


De här lurviga bootsen kostar 388 kr. Jag kan garantera att man inte skulle frysa i de här skorna, de ser riktigt sköna ut! :) (obs! Fuskpäls)


641 kr kostar de här från Ted Baker. Jag gillar att de är enkla men ändå fina.


De här herrinspirerade skorna, för 252 kr, har spetsdetaljer, vilket jag starkt gillar eftersom de då inte blir så maskulina. Jag kan inte använda liknande skor eftersom de ser för "manliga" ut men dessa gillar jag!


Och den sista blir högklackat! Superbilligt: 185 kr kostar skorna i satin och paljetter. Perfekt till... Allt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0