Downton Abbey

Nu har jag precis sett Downton Abbeys julspecial, som var det sista avsnittet av säsong 2. Som tur är kommer det en säsong till! Den visas i september nästa år, jag kan nästan inte vänta! :)
Det slutade bra, tycker jag (förutom med Bates kanske men det kommer säkert ordnas det med) och var en riktigt spännande och fin säsong. Är så glad att det gick bra för Mary och Matthew.
Jag ska banne mig köpa den andra säsongen också, har redan den första säsongen hemma :) Det är riktigt bra kvalitétv, kostymdrama när det är som bäst! 9,0 på IMDB, vilket är otroligt bra.
Bara det säger att ni bara MÅSTE se den här serien ;)


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Nej tycker det är lite jobbigt att trängas på reorna, tycker det är så svårt att hitta något när det är mycket folk som trängs överallt.



Gott nytt år! Hoppas du har en fin dag.

2011-12-31 @ 18:11:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0