2 dagar till julafton

Spännande, snart är vi där! Det enda jag kan tänka på just nu är att jag vill se mer av Vampire Diaries! :P Helst hade jag nog velat vara ledig och kunna sluka säsong 1 och 2 men det är kul att jobba och jag jobbar ju bara idag och imorgon och sedan är jag lite ledig till att se på vad jag vill och kanske bo i myskläderna en helg dag, för det är mellandagar och då får man göra vad man vill! :P
Måste tentaplugga också, visserligen. MEN - fick reda på i tisdags att jag blev godkänd på min förra tenta om semantik, den jag tyckte det gick bra på :) Superkul!
Nu väntar jag på DDC-tentan, hoppas det gick bra...!
Men nu ska jag jobba! Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Hoppas du får en härlig torsdag såhär innan jul :) kram

2011-12-22 @ 11:00:01
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Kashaya

Lätt hänt när man börjar se en serie att man vill se alla avsnitt som finns, på en gång.=)

2011-12-22 @ 12:12:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0