Twilightsagan - Den officiella illustrerade guiden



Igår läste jag ut denna fina boken. Jag behöver väl inte ens berätta vad den handlar om va? :P Det är en guide som berättar allt du någonsin har undrat om böckerna i Twilight-serien. Allt om livshistorian hos någon vampyr, inspirationsmusiken till vissa kapitel, alla fordon de kör, den irländska klanens medlemmar eller Voltoris vaktstyrka och vilka alla deras krafter är.
Jag tyckte att den var superbra. Vissa saker hade man ju inte fått reda på helt om t.ex. Alice och Emmetts livshistorier och det var jättekul att läsa om dem. Och man har allt samlat i denna (lite tjocka och tunga :P) boken, himla praktiskt! I början av boken finns också en intervju med Stephenie.

Det finns nog inte så mycket mer att säga om boken, förutom att den är riktigt intressant. :) Om ni gillar böckerna och/eller filmerna så tycker jag att ni verkligen ska sätta tänderna i denna! (Förlåt, det var inte riktigt meningen.. :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0