Soffkväll

Ikväll hänger man i soffan igen. Det är ju så lurigt, de har ju gjort bra program som kommer på raken så man är uppe sent! :P Nu har jag sett på Fångarna på Fortet och väntar på kvällens fina utbud på BBC Entertainment som blir bl.a. Qi och Little Britain.
Imorgon ska jag luncha med mamma och på kvällen ska vi på Afterwork impro, det var jättelänge sedan sist och jag har saknat det massor så det kommer nog bli superkul! :) Så vet inte hur mycket jag kommer skriva här imorgon, jag får väl tidsinställa några inlägg isf :)
Men ni får ha en fin kväll, nu ska jag bosätta mig i soffan för någon timme eller två! :)


Hade det inte varit utomordentligt trevligt med lite jordgubbar just nu? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0