So you think you can dance



Just nu håller jag på att kika på reprisen från i fredags, snart kommer den från igår också. Just nu får alla dansa två danser och det är spännande :) Undrar vilka som kommer med i topp 10?!
När de har blivit tio får de dansa med All Starsen, tror jag. Om jag har fattat rätt :) Alltså duktiga dansare från tidigare säsonger, det kan bli väldigt intressant att kika på!
Så nu myser jag i soffan. Senare ska jag kika runt efter en laptop, funderar på att skaffa en inför skolstarten. :) Ingen för dyr, men Albin hjälper mig nog att hitta någon bra som jag kan använda. Då kanske jag kan blogga fast jag är i Borås? :P
Ha det fint, skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0