Sleepy time

Nu ska jag snart sova, är himla trött! Vi försökte se Sucker Punch förut men Albin var så trött och seg att vi stängde av och såg två avsnitt av HIMYM istället. :P
Jag ska packa lite, så är det klart för imorgon, får se när jag åker. Ska försöka fixa tidinställda inlägg också, får se hur det går, för jag tar inte med mig någon dator till landet. Kan kanske låna pappas ibland men tror inte det. Det är skönt att ha en internetfri helg också ibland. :)
Men ni får iaf en bokrecension imorgon. Hoppas alla har haft en fin torsdag!


Ingen Sucker Punch idag! Albin tyckte att den var seg och att det inte hände så mycket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0