Regnigt

Blöh, det regnar massor, är så besviken! Har slängt in en tvätt och på väg till tvättstugan (den ligger utomhus) så var marken lite blöt men inga mörka moln. På vägen tillbaks till lägenheten så störtregnade det. Jag hade ballerinas på mig men som tur var en huvtröja så jag blev rätt blöt men inte på håret.
Snart måste jag ner dit igen och slänga in en ny tvätt och hänga upp den andra men då ska jag banne mig ha ett paraply!
Annars börjar jag vid tre så det blir att tvätta och försöka softa lite innan jag ska iväg.
Ska komma in med fler inlägg under dagen, om jag får tid från mitt tvättande! :P
Hoppas det inte regnar på er!


Usch på regnande om man måste gå utanför huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0