Regnig kväll

Usch, det har regnat i typ fyra timmar nu. Inte för att jag har varit utomhus men man blir så låg när det inte finns någon sol utanför fönstret.
Albin leker med sin dator men jag vill hitta på något. Jag tror jag ska se I am number four, får se hur den är. Jag ska fixa lite dipp och skala några morötter och ha nyttigt snacks :)
Skriver nog sen igen. Förlåt för dålig och tråkig uppdatering idag, det är väl vädret och att det är söndag och att det inte finns så mycket att göra på sånna här regniga söndagar :P
Ha det fint iaf!


Tråkigt med regn!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch vad tråkig väder.=( Nej det ät svårt att göra film av böcker eftersom alla har sin bild av saker och ting i böckerna

2011-08-14 @ 22:47:58
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0