Qi och regnig kväll

Hej hopp! Har varit rätt off hela dagen, sorry about that. Var hemma hos mamma och pappa och tittade på deras inspelade avsnitt av SYTYCD, Lady Gaga var domare, det var rätt kul att titta på :)
När jag kom hem efter tre så har vi spelat lite tv-spel och sedan har jag suttit och tittat på typ sju eller åtta avsnitt av mitt nya favvoprogram Qi med Stephen Fry som programledare. Det sänds på BBC Entertainment och är en blandning av komisk frågesport. Man blir alltså bildad och road på samma gång :)
Väldigt kul!
Det har dessutom regnat och åksat och blixtrat som attan! Hatar när det åskar och blixtrar :( Stannar inne då. Nu började det igen! Fasiken...
Nu borde jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp strax innan fem. :( Jag kommer nog vara trött imorgon kväll. Och på morgonen såklart. Hoppas jag inte somnar på bussen!
Men gonatt på er, hörs kanske imorgon! :P


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Qi har jag aldrig hört talas om.



Ja då passar det ju perfekt.=)

2011-08-28 @ 22:45:27
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0