Nytt mode

Det känns som att jag är sponsrad av H&M eftersom jag visar så mycket kläder därifrån men jag älskar verkligen alla deras höstkläder och det är grymma priser som passar mig perfekt, speciellt nu när jag ska börja plugga. Så enjoy, här får ni lite fler tips!


Kjol i läderimitation för 249 kr, skulle se ursöt ut med en riktigt färgglad topp, instoppad.


Söt blus med fall i skir kvalité för 349 kr. Dessutom med rundad krage och jag älskar längst ner på ärmarna!


Tvåfärgade brouges i läderimitation för 199 kr om man vill köra på mer herrinspirerat. Eller...


Om man hellre kör på den söta looken finns dessa fina ballerinas för 149 kr. Också läderimitation med lackdetalj på tån. Det är nog mer min stil :)


Fin kjol i en härlig lejongul/senapsgul nyans med en perfekt längd, 399 kr. Perfekt när man vill leka sekreterare med en blus till.


Finstickad tröja med inslag av silvertrådar för 249 kr. Trekvartslånga ärmar och lite slits i sidorna också, passar bäst till jeans om man dessutom stoppar in tröjan lite grann.

Hoppas ni blev inspirerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0