Ny somrig klänning

För några veckor sedan hade Asos.com sin fina rea och jag hittade bl.a. en rosettfluga och en fin somrig klänning. Fick dock en pyttelite för liten storlek så jag skickade tillbaks den och idag fick jag den rätta storleken! Så fin klänning, tror inte ens den kostade 100 kr! :)
Här är den fina iaf, ska försöka ta en bild när jag har den på mig också snart.


Den ser lite stor ut men är väldigt nätt och smiter om alla kurvor man har :P Fin grön färg och mönstret är somrigt och fint!


Här är rosettflugan som jag köpte. Den har jag visat förut men visar den igen :) Måste bara hitta en skjorta att ha den till..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0