Maskerad

För ett år sedan hade vi maskerad här hos oss och jag tyckte att det var himla skoj så vi funderar på att ha det i år igen! :) Förra året var jag Holly Golighty i Breakfast at Tiffanys (alltså Audrey Hepburn).



I år har jag inte bestämt mig än men det vore kul att börja fundera redan nu, om det är grejer som tar lite tid att fixa. :) Är det någon som har någon idé vad man kan klä ut sig till? Jag har funderat på en kvinnlig version av Indiana Jones men vet inte.. :P
Jag får se. Men ni är jättevälkomna att skicka tips! :)
Brukar ni ha maskerader? Jag tycker att alla borde ha det, det är så himla kul att se hur andra har tänkt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0