Måndag

Idag är jag ledig så fick inte riktigt panik över att det äår måndag idag :P Vi har tagit det lugnt och tittat klart på Herkules som vi började på igår. Vi var båda så slut att vi gick och la oss innan halv elva, så jag antar att vi har fått typ tio timmars sömn. Brukar aldrig gå och lägga mig före elva, så det var intressant :)
Idag ska Albin jobba och jag ska softa, det blir nog en promenad senare med mamma och vovven, eftersom hon passar honom denna veckan.
Så får vi se vad som händer. Jag kommer blogga om inredningsarkitekten Albin och vad han har gjort i lägenheten medan jag har varit borta och så ska jag fixa bilder på sakerna (och uppdragen) jag har fått och kanske några bilder från själva möhippan, om fler har lagt upp bilder. :)
Så minst tre inlägg idag ;) Ha det fint, nu ska jag gå och duscha!


Idag ska jag nog gå och prova denna hatten bara för jag är ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0