Lördagsmorgon

Klockan är inte så mycket än (tycker jag) men ändå lyser solen så jag har på mig fin nya, fina gröna klänning med blommor på, ni får en dagens senare.
Snart sticker jag till jobbet igen, ska nog hälsa på Albin när jag slutar, fast då får jag inte köpa något....! Har tillräckligt med böcker som jag ska läsa ut först. Det finns massor av böcker som kommer ut i augusti (i butikerna) som jag vill ha men borde spara pengar eftersom jag ska plugga. Men kom på att jag alltid kan önska mig dem i födelsedagspresent. Jag fyller ju år nästa månad (hade typ glömt) så då får man ju önska sig saker :P
Ska också önska mig den här fina tröjan!



Hoppas ni får en fin dag så hörs vi lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0