Kvällsinlägg

Sorry för jag har varit lite frånvarande från bloggen idag, har ju visserligen jobbat. Och när jag kom hem lagade vi mat och såg sedan tre avsnitt av HIMYM på raken och nu sitter jag här efter att ha läst massa bloggar :)
Har fortfarande ont i min tå, som är typ röd/lila :P
Får ta foto på den om det blir värre/mer färger :) Det är lite jobbigt faktiskt, det gör ont att ens stödja lite på. Det är så typiskt att det händer mig också :P Idag har jag nog varit ganska klumpig, tappat saker, gått in i saker, slagit i dumma tån.
Fun fact om mig alltså: jag är rätt klumpig. Det är inte för inte som jag har ett ärr på ryggen eftersom jag ramlade genom ett glasbord när jag gick på lågstadiet :P
Nej, nu ska jag nog kika på First Class, har längtat efter det sedan jag såg den på bio! Snygge James McAvoy och Michael Fassbender ;)
Imorgon är jag ledig, så får blogga bättre då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0