Kvällsinlägg

Hejsan! Nu är vi tillbaks från impron och vi har hunnit med att se två avsnitt av HIMYM också.
Nu är jag supertrött och ska gå och lägga mig eftersom jag ska jobba imorgon. Sista jobbdagen! :O Det känns lite konstigt, men ändå skönt på ett sätt. Har ju jobbar i tre och ett halvt år utan att ha gjort något annat, det är skönt att skaka om lite i mitt liv. 4 timmar imorgon och sedan är det färdigjobbat. Imorgon ska jag nog hem till föräldrarna och kolla på förra helgens avsnitt av SYTYCD som jag missade eftersom det var möhippa.
Vill komma ifatt så jag kan se denna helgens avsnitt på söndagsreprisen :P Då har jag äntligen kommit ifatt! Så vi får se hur mycket jag bloggar imorgon, det kanske inte blir så mycket.
Men ni får ha en fin natt iaf, så hörs vi imorgon!


Alltid lika roliga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0