It's friday, I'm in love!

Hej hopp, äntligen fredag! :)
Alldeles nyss var vi och tittade på min fina ring som har kommit. Den passade rätt bra, var lite för stor men jag kan ha den innanför min förlovningsring så trillar den inte av :P Den är iaf ivägskickad för att bli graverad nu, så det dröjer nog en vecka men sedan är den färdig! Det är så spännande :)
Snart är det jobbdags men jag lägger upp en dagens innan jag drar, så får vi se om det kommer upp något mer medan jag är borta!
Hoppas att ni har en superfin dag, här är himlen blå och solen lyser och det finns inte ett endaste lite moln!


Just nu längtar jag efter en kopp varm choklad med marshmallows på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0