Hemma från en mysig helg!

Det var faktiskt ingen "resa" som Albin följde med på, utan det var min möhippa! :D Det var jätteroligt och jag är jätteglad för att mina tjejkompisar fixade så fint för mig! Jag kommer blogga mer om det imorgon och visa de få bilder jag har fått, jag tog nämligen inga bilder men de andra tog massor så får se när de delar med sig av dem :) Imorgon är jag ledig och kan blogga mer om det, det är kul att berätta om det ;)
Så missa inte det imorgon, det kommer bli awsome!
Just nu myser jag med älsklingen, som dessutom har gjort om lite i lägenheten medan jag har varit borta! :P Det visar jag också imorgon, nu ska vi nog se på en film! :)
Gonatt alla!


Glad och nöjd tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0