Hemlighet!

Okej, nu kommer min  lilla hemlighet!
Om ungefär fyra veckor ska jag börja plugga till bibliotekarie i Borås! Jag ska plugga i tre år och sedan får vi se vad som händer :) Rätt spännande, det verkar vara en linje som passar mig perfekt. Hängde jämt på bibblan när jag var yngre, läste typ alla ungdomsböckerna :P
När jag kom hem i lördags hade söte Albin fixat en tårta till mig, så gulligt! Såhär såg den ut!


Nu är den uppäten! :)

Albin känner mig så väl att han valde marsipan och att den är rosa också :) Trots att de stavade fel på "blibliotekarie". :P Jaja, jag ska inte vara stavningshitler.. :)
Nu ska vi se på film, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Malin

WOW!! Grattis!! Gud va roligt det låter! Ska bli kul att följa!!

2011-08-01 @ 23:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0