God morgon

Jag är lite trött nu. Och hungrig. Gick inte upp jättetidigt men halv åtta är ju bättre än tio iaf.
Jag funderar på att äta frukost och yoga lite och sedan kanske läsa lite och duscha och sånt. Fast tyst för Albin sover nämligen. :) Usch, känner redan nu hur jobbigt det ska bli imorgon när jag får gå upp typ.. Kvart i fem, eftersom jag får gå hemifrån vid fem i sex. Blöö...! :/ Är inte van vid så jättetidiga mornar.
Men men. Nu ska jag äta något, min mage skriker efter frukost!


Bjuder på en gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ah, biblotekarie låter ju roligt.=)

2011-08-28 @ 18:00:26
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0