Finaste Audrey!



I min Audrey Hepburn-kalender är denna bilden för augusti. Hon är så fin! :)
Om jag hade haft mindre kurvor skulle jag velat klä mig precis som Audrey (för hon var ju rätt smal, inga kurvor där). Fast jag är rätt nöjd med min fotstorlek. Hon hade tydligen rätt stora fötter, 41 kanske. Jag har 37, ibland 38. Fast det som gör henne elegant och fantastisk är nog hållningen och utstrålningen.
Känner mig lite gammal när jag säger det men det finns nog inga sådana skådespelerskor eller skådespelare som det fanns för typ 50 år sedan.
Fast, jag gillar nuet också, jag läser ju skvallertidningar. :P
Men jag tycker bara att denna bilden är så fin. Det var det jag ville säga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0