Väska till salu!

Glömde förresten lägga upp bilder på väskan igår, den som nu är lagad och fin, och som jag tänker sälja. Har bara användt den en gång och det var inte ens en helkväll, så praktiskt taget oanvänd.
Jag har redan ett gäng väskor som jag inte använder så mycket och det vore synd om denna lilla väskan inte fick vara ute på krogen eller på ett bröllop eller så.



Köpte den hos Asos för ungefär två år sedan nu, och den är aldrig använd typ. Sorgligt! :P Den är jättefin, och om det är någon som är intresserad är det bara att hojta till. Annars lägger jag upp den på Tradera i helgen, får se hur det går där. Jag har nog lyckats sälja 15 väskor där, jag gjorde det i ett svep :) Det var kul att skicka iväg väskorna till "ett bättre liv". Nu svamlar jag, så nu ska jag sova! :)
I nybäddade, rena lakan. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0