Trafikskolan från 2006

Nu är vi hemma från middagen! Vi åt torsk och sedan glass till efterrätt medan vi kollade på Mästarnas Mästare! Riktigt mysigt. Nu när vi kom hem ville jag kolla på fjärde Harry-filmen men det ville inte Albin så jag ska faktiskt greja lite med mitt lilla datorspel Trafikskolan från 2006 :) Albin köpte den till mig för typ 9 kronor för något år sedan :) Lätt värt pengarna! :P Ska se hur mycket jag kommer ihåg.. Det är kanske saker som gäller nu som inte finns med på skivan men det är ju rätt bra början. Hade planerat att försöka övningsköra lite med pappa i påsk också.
Får se hur det går :) Så nu ska jag pyssla lite, så om vi inte hörs senare så hörs vi imorgon! :P


Hittade inte min kamera så denna bilden får duga :P Inte så viktigt kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0