Torsdag

Idag är jag nog rätt frisk, ingen feber iaf, bara lite ont i halsen. Men det kanske går över om jag överdoserar varm nyponsoppa och grönt te. Vi får se :)
Idag ska jag jobba vid tre till sex. Hade tänkt att träna ikväll men det går ju inte om jag fortfarande har ont i halsen så får nog skippa det.
På lördag ska jag nog mysa med Sissel och kanske hennes man också. Äta något gott, kladdkaka och filmmys. Kommer bli awsome! :D

Igår låg jag i soffan och tittade på massor av avsnitt av Monty Pythons flying cirkus, de är helt crazy. Förstår inte hur de lyckades komma på alla möjliga sorters skämt och sketcher. De är awsome :) (Det är mitt nya ord för dagen. Awsome.)
Hoppas ni har det fint och är friska!


En kul bild på mig och Albin för typ två år sedan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0