Solig lördag

Hej hopp!
Imorse orkade jag inte blogga och efter jobbet åkte jag in till stan för att äta indisk sen lunch med Albin. Har känt mig lite småsjuk i hela kroppen idag. Vill inte! Är visserligen ledig både imorgon och måndag så jag kan få vara lite sjuk. Men det är trist för jag vill faktiskt träna. Nu orkade jag nästan inte ens hålla i cola-flaskan på vägen hem. En stor alltså, ingen liten burk typ :P
Jaja. Har slappat, håller på att baka en kladdkaka just nu för Sissel och Christoffer kommer hit vid åtta för att titta på film och mysa. Har vikt massor med tvätt också, så nu ser det inte ut som en garderob har nyst ut sitt innehåll över hela vardagsrummet iaf. Skönt!

Jag är lite allmänt trött så jag ska lägga mig i soffan och ta det lugnt tills folket kommer.
Förresten - jättefint väder ute! Jag har min blå kappa men det är typ för varmt för den så nu har jag plockat fram tunna skinnjackan. Den ska på nästa gång, om inte vädret växlar förstås.
Ha en fin lördag! Och tack för de fina kommentarerna på inlägget innan! :)


Har ni förresten sett nya bilden vid headern? Albin fixade den igår utan att berätta för mig. Fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0