Skotips!

Jag kikade på lite skor idag, hittade massa söta! Kikade, köpte inget tyvärr :/
Man får vara lite elak mot sig själv och ha köpstopp ibland. :) Här får ni se några favvisar iaf!


DinSko, 249 kr.



DinSko, 249 kr.



DinSko, 399 kr. Om jag inte redan hade fixat bröllopsskor hade dessa varit fina! :)



DinSko, 299 kr.

Bara från DinSko idag men de har riktigt fina skor! :) Om jag hade fått för mycket lön, hade jag gärna slagit till på alla dessa! Nu ska vi snart iväg på stand up. Ha en fin kväll, ska försöka få någon bild! :)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Vad söta det första paret var.=) Ja jag tror Vintagemässan kan bli riktigt rolig.

2011-04-13 @ 18:49:49
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0