Sjukling

Det är så hemskt. Nyss hemkommen från jobbet och jag känner hur kroppen blir seg och börjar göra lite ont när man rör sig och halsen börjar tjockna till.
Nej! Jag vill inte vara sjuk! :( Jag har ingen feber än, men jag känner min kropp och det är väl tur att jag är ledig imorgon för då kan jag kanske ligga i soffan och titta på film.
Suck suck.
Nu håller vi på med mat. Ny rätt; Bag of taste av Knorr. Det är en påse kryddmix och en ugnspåse, så fixar man lite kyckling och in i ugen med det. Vi valde barbequemix. Och så ris till det, jag hoppas det blir mumsigt!
Och vi ska titta på första Shrek-filmen, för man ska titta på tecknade filmer när man är krasslig, det är min livsregel. Bland många andra :)
Jag hoppas att ni är friska och krya och har en mysig kväll! Får se om jag bloggar mer ikväll, annars hörs vi nog imorgon.


Kommentarer
Postat av: Maximilianlinnea

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-29 @ 07:10:32
URL: http://maximilianlinnea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0