Påsk på landet

Hej hopp! Igår blev det inget bloggande alls.
Vi tillbringade dagen mest utomhus. Vi promenerade vid havet med vovvarna som sprang lösa och sedan hjälpte vi till med att kratta löv i trädgården. Mindre kul kanske :P
Sedan var det god lasagne som min morbror hade lagat och så fick vi glass till efterrätt. Vaniljglass och hallonglass. Hallonglassen var underbart god! :)
Min näst minsta kusin har börjat säga fler ord, han kan t.ex. skilja på en betonglastbil och en vanig :P Släpkärra kunde han säga också. Är det nödvändigt att berätta att hans pappa gillar bilar? :)
Idag blir det påskmiddag (supergott!!) och promenad lite senare. Jag har läst ut en bok också, den recenserar jag på måndag eller tisdag, när jag har kommit hem.
Det är rätt skönt att inte blogga flera ggr om dagen när man är här på landet, jag känner inget tvång att kolla mailen heller. Rätt skönt :)
Men det kommer nog bli mer bloggande nästa vecka för jag är ledig tills torsdag. Yay! :)
Nu ska jag gå och duscha och sedan gå ut i fina vädret!
På promenad vid havet med vovvarna. De var lite svåra att fånga på bild :P Så här är moster Eva, mamma och jag.


Lilla vovven bland stenarna.

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Glad påsk! Fina bilder och mysigt att fira påsk på landet.

2011-04-24 @ 00:33:43
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggdesign: Albin Olsson



RSS 2.0